Panaszkezelési szabályzat
Panaszt kívánsz tenni az áruval kapcsolatban?
Töltse ki az egyszerű online reklamációs űrlapot.
Jelentkezz be a fiókodba, vagy add meg a rendelési számod és az e-mail címed. Ezután válaszd ki a reklamálni kívánt tételeket.
Nem kell semmit kinyomtatnia, csak elküldenie az árut a címre:
"PANASZTÉTEL”
Frogman s.r.o. / 27846H
East Gate Business park B1 - Magyar Posta
Fót
2151
Hungary
Kérjük, hogy a panasszal érintett árut megfelelően csomagolva, a szállítási sérülések ellen védve és minden szennyeződéstől megtisztítva küld vissza hozzánk. A panasszal érintett terméket saját költségén és felelősségére küldod el. Ezért válaszd biztonságos szállítási módot, pl. vegy igánybe futárszolgálatot vagy a csomagot a feladás visszaigazolásának lehetőségével ad fel. A küldeményt ne utánvéttel küld vissza. Az ilyen küldemény nem kerül átvételre.
Az orsay.hu oldalon vásárolt termékeket bármely magyarországi áruházunkban is igényelheti, melyek listája a https://www.orsay.hu/mi-uzleteink oldalon található.
A panaszt 30 napon belül elintézzük, de igyekszünk a lehető leggyorsabban elintézni. A panaszeljárás eredményéről e-mailben tájékoztatjuk Téged. A jótállási törvényben rendelt határideje 24 hónap; árucikkeink esetében az adóügyi dokumentum (számla) egyben jótállási jegyként is szolgál. A panasztétel nem vonatkozik a nem rendeltetésszerű használatból és a nem megfelelő módon bekövetkező elhasználódásból eredő hibákra. A hiba bekövetkezte után az ügyfél köteles azonnal panaszt tenni. A panaszt az áru gyártója vagy annak képviselője részéről meghatározott utasításoknak megfelelően értékeljük.
A panasztételről részletesebb információkat a kereskedelmi feltételekben találsz.