Panaszkezelési szabályzat

Panaszt kívánsz tenni az áruval kapcsolatban? 

Nyomtasd ki és töltsd ki egy egyszerű panaszbejelentő formanyomtatványt, javasoljuk, hogy csatolj hozzá az adóügyi dokumentum (számla) másolatát, a vásárlást igazoló bizonylat másolatát vagy más megfelelő módon bizonyítsd az áru garanciáját, a hiba részletes leírását és a vevő megfelelő elérhetőségeit (nevezetesen a visszaküldési címet és telefonszámot), és az áruval együtt küld el a következő címre:

"PANASZTÉTEL” 

Frogman s.r.o. / 27846H 
East Gate Business park B1 - Magyar Posta 
Fót 
2151 
Hungary 

 

Kérjük, hogy a panasszal érintett árut megfelelően csomagolva, a szállítási sérülések ellen védve és minden szennyeződéstől megtisztítva küld vissza hozzánk. A panasszal érintett terméket saját költségén és felelősségére küldod el. Ezért válaszd biztonságos szállítási módot, pl. vegy igánybe futárszolgálatot vagy a csomagot a feladás visszaigazolásának lehetőségével ad fel. A küldeményt ne utánvéttel küld vissza. Az ilyen küldemény nem kerül átvételre.
 

A panaszt 30 napon belül elintézzük, de igyekszünk a lehető leggyorsabban elintézni. A panaszeljárás eredményéről e-mailben tájékoztatjuk Téged. A jótállási törvényben rendelt határideje 24 hónap; árucikkeink esetében az adóügyi dokumentum (számla) egyben jótállási jegyként is szolgál. A panasztétel nem vonatkozik a nem rendeltetésszerű használatból és a nem megfelelő módon bekövetkező elhasználódásból eredő hibákra. A hiba bekövetkezte után az ügyfél köteles azonnal panaszt tenni. A panaszt az áru gyártója vagy annak képviselője részéről meghatározott utasításoknak megfelelően értékeljük.

A panasztételről részletesebb információkat a kereskedelmi feltételekben találsz