Áru visszaküldése 

Mi a teendő, ha a vásárolt áru nem megfelelő, és vissza szeretnéd küldeni?

A küldemény átvételétől számított 14 naptári napon belül minden indoklás nélkül visszaküldheted az árut. A visszaküldés folyamatáról e-mailben tájékoztatunk Téged. A visszaküldött árunak tisztának kell lennie, és nem lehetnek rajta használatra utaló jelek. Részletesebb információkat a kereskedelmi feltételekben találsz. Az áru ellenértékét a lehető leghamarabb, de legkésőbb a szerződéstől való elállástól számított 14 napon belül átutaljuk bankszámládra.

Az árut nem cseréljük ki.

Regisztrált vásárlóknak meghosszabbított visszaküldés 2025.01.15-ig.
  

Hogyan zajlik a visszaküldési folyamat?



Rendelése visszaküldése egyszerű online az Online visszaküldési űrlap segítségével.

Jelentkezz be a fiókodba, vagy add meg a rendelési számod és az e-mail címed. Ezután válaszd ki a visszaküldeni kívánt termékeket.

Nem kell kinyomtatnia semmit, és a csomagot az alábbi lehetőségek egyikével küldheted vissza.

 

Az áru visszaküldésének lehetősége:
 

Visszatérítés az üzletben

A terméket eredeti csomagolásában, minden címkével együtt hozza be az ORSAY üzletbe. Legyen kéznél a számla vagy a rendelés száma (nem szükséges kinyomtatni).
 

Postai úton történő visszaküldés

A visszaküldeni kívánt árut csomagold be csomagként. Az árut ideális esetben az eredeti csomagolásban, a gyártó összes címkéjével együtt küld vissza. Tegyél egy darab papírt a csomagba, és írja rá a rendelés számát. A visszaküldött árut jól csomagold be, hogy a szállítás során ne sérüljön meg.

A visszküldés a vásárlót terheli, a postaköltséget nem térítjük meg.

Az árut ajánlott küdeményként küld el a következő címre:

“VISSZAKÜLDÉS” 
Frogman s.r.o. / 27846H
East Gate Business park B1 - Magyar Posta
2151 Fót

(A küldeményt ne küld vissza utánvétellel)

 

Amint megkapjuk a készleten lévő árut, 14 napon belül visszatérítjük a pénzt a bankszámládra.